Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a orvositunika.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján az általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
- Üzemeltetői adatok:
- Név: Klimó Hajnalka ev
- Székhely: 3000 Hatvan, Rózsa utca 33.
- Levelezési cím: 3000 Hatvan, Rózsa utca 33
- Nyilvántartási szám: 58610763
- Adószám: 48305774-1-30
- Szerződés nyelve: magyar
- Nyilvántartásba vevő hatóság: Nemzeti Adó és Vámhivatal
- Elektronikus elérhetőség: rendeles@orvositunika.hu
- Telefonszám: +36702078173
- Számlaszám: 10403538-50527087-70851003
A tárhelyszolgáltató elérhetőségei
Cégnév: RACKFOREST ZRT.
Székhely Cím: 1132 Budapest,Victor Hugo utca 11. 5. em. B05001.
Telefon: +36 1 211 0044
E-mail: info@rackforest.hu
- Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Egészségügyi munkaruhák, textil ruházat, egyéb textil kiegészítők.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
- Rendelési információk
A megjelenített termékek a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy a székhelyen,illetve személyes átvétellel.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a szállítási információk menüpont alatt érhető el.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel vagy a megadott email címre írjon levelet.
A rendelés menete
- A termékeket „Kosárba teszem” gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
A vásárlás nem kötött regisztrációhoz. Amennyiben rendelkezik regisztrált fiókkal a rendelés oldalán a „van már fiókod?” mellett lévő „Bejelentkezés” gombra kattintva bejelentkezhet.
- A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „folytatom a vásárlást” gombot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a „Pénztár” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
- A „Pénztár” gombra kattintva az oldal átirányítja az „Pénztár” aloldalra, ahol a vásárláshoz, számlázáshoz és szállításhoz szükséges adatokat szükséges megadni. Ezek az email cím, szállítási adatok (Utónév, Vezetéknév, Cím [Épület,emelet,ajtó – nem kötelező megadni], Település, Ország, Irányítószám, Telefonszám.)
- A „Szállítás” részhez görgetve lépve kiválaszthatja, a szállítási módot.
- Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését vagy e-mail cím elírás feltételezhető. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével. A fizetés banki előre utalással történik, díjbekérő alapján, amit rendelés leadását követően 24 órán belül megküldünk elektronikus úton a megadott e-mail címre.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk egy újabb email-t, ez tartalmazni fogja a várható átfutási időt. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a bejelentkezést követően a vezérlőpultban a „megrendelések” menüpontra kattintva. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba adott le. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
- Regisztráció
Amennyiben regisztrálni szeretne, kattintson a lap jobb felső sarkában lévő „Bejelentkezés/Regisztráció” gombra. Ide kattintva a „Bejelentkezés” fül alatt a Felhasználónevét és Jelszavát megadva bejelentkezhet a már regisztrált fiókjába. Vagy a „Regisztráció” alatt Keresztnév, Vezetéknév, Email cím és Jelszó megadásával létrehozhatja a profilját a „létrehozás” gomb megnyomásával.
Meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő(vállalkozás) felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.
Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja az „Elfelejtett jelszó” gombot. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor e-mailt küldjük Önnek, melyben az „Új jelszó megadása” gombra kattintva megváltoztathatja a jelszavát. Belépést a Bejelentkezés/Regisztráció menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a bejelentkezés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.
- A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik. A megrendelés feldolgozásaként munkaidőn kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelést a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében a futárszolgálatnak átadására kerülése az elkészítési időtől függ, ez átlagosan 10-14 munkanap, de a megrendelt mennyiségtől és mintától függően változhat.
- A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja:
A megrendelt termék fizetésének módja:
- Banki előre utalással történő teljesítés: Rendelését követően megküldjük díjbekérőjét e-mailben amin megtalálja az utaláshoz szükséges adatokat s a díjbekérő sorszámát amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában az utalás azonosításának érdekében. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálat számára, vagy raktárról nem elérhető termékek esetén a kezdjük meg a gyártást a megrendelés vonatkozásában. (bankszámlaszámunkat a visszaigazoló email tartalmazza vagy az üzemeltetői adatok között is megtalálja)
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a elektronikus módon a megadott e-mail címre küldjük. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Szállítás díjszabása
- 70.000Ft-ot, meg nem haladó rendelés esetén a szállítási információkban meghatározott szállítási költségen végezzük.
- 70.000Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.
Személyes átvétel hatvani székhelyünkön (3000 Hatvan, Rózsa utca 33 ) átvenni előre egyeztett időpontokban.
Házhozszállítás, illetve Csomag automatába/csomagpontra: GLS Hungary kft.-vel:
- Szállítási határidő
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1 – 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, rendelésre készül átfutási ideje ellenérték beérkezését követően, mintától, terméktől, mennyiségtől függően a felsoroltak alapján alakul: kb. 7-10munkanap, kb. 10-14 munkanap, kb. 14-18 munkanap
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeken rendelkezésére állunk.
- Fizetés
Szolgáltató a vásárlásról elektronikus számlát állít ki, melyet elektronikai úton a megadott e-mail címére küldjük el a Fogyasztónak.
Utánvét: utánvét lehetőség nincs.
Előreutalás: a visszaigazolásban szereplő számlaszámra Fogyasztó átutalja a vásárlás teljes összegét (termékek + szállítási díj). A csomag az utalt összeg Szolgáltató számláján történt jóváírást követően kerül készítésre és feladásra.
- Elállás joga
Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal! A fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételéneknapjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 nap. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát (Jelen Általános Szerződési Feltételek alján megtalálható) határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap. Egyedi igényre készített / rendelt termékek: a törvény szerint (45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdés) „az elállási jog nem gyakorolható olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak”, így például az összes a Vásárló által egyedileg összeállított/választott Egészségügyi Tunika és nadrág, esetében sajnos nem tudja érvényesíteni elállási jogát, hiszen ezeket mi nem tartjuk készleten, csak kifejezetten a Vásárló kérésére gyártottuk le.
- Jótállás
Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki.
Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.
- Szavatosság
Abban az esetben, ha a kiszállított terméknek látható anyag- vagy gyártási hibája van, kérjük, hogy a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 3 napon belül közölje velünk a megadott email címen. (rendeles@orvositunika.hu) Sérült terméket, sérült csomagolásban érkezett terméket átvenni TILOS. A helyszínen a futárszolgálat megbízottjánál jegyzőkönyv felvételét kell kérnie. A termék ebben az esetben visszaérkezik hozzánk. Gondoskodunk annak az újragyártásáról/újraküldéséről.
- Panaszok intézése
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes Békéltető testületnél, további panasz fennállásában pedig a fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
Békéltető testület neve | Békéltető testület székhelye, címe: | Illetékességi terület |
Budapesti Békéltető Testület | Budapest Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186 Elnök: Dr. Inzelt Éva VeronikaHonlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/ E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu |
Budapest |
Baranya Vármegyei Békéltető Testület | Pécs Baranya Vármegyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422 Fax száma: (72) 507-152 Elnök: Dr. Bércesi Ferenc Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu kerelem@baranyabekeltetes.hu |
Baranya vármegye, |
Somogy vármegye, | ||
Tolna vármegye | ||
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület |
Miskolc Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek); 501-871 (folyamatban lévő ügyek) Elnök: Dr. Tulipán Péter Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu |
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, |
Heves vármegye, | ||
Nógrád vármegye | ||
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület |
Szeged Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149 Elnök: Dr. Horváth Károly Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu |
Békés vármegye, |
Bács-Kiskun vármegye, | ||
Csongrád-Csanád vármegye | ||
Fejér Vármegyei Békéltető Testület | Székesfehérvár Fejér Vármegyei Békéltető Testület Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310 Fax száma: (22) 510-312 Elnök: Dr. Vári Kovács József Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu; fmkik@fmkik.hu |
Fejér vármegye, |
Komárom-Esztergom vármegye, | ||
Veszprém vármegye | ||
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület |
Győr Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-217 Elnök: Dr. Bagoly Beáta Honlap cím: https://gymsmkik.hu/bekelteto E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu |
Győr-Moson-Sopron vármegye, |
Vas vármegye, | ||
Zala vármegye | ||
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület |
Debrecen Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15. Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745 Fax száma: (52) 500-720 Elnök: Dr. Hajnal Zsolt Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu |
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, |
Hajdú-Bihar vármegye, | ||
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye | ||
Pest Vármegyei Békéltető Testület | Budapest Pest Vármegyei Békéltető Testület Székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2. Telefonszáma: +36 1 792 7881 Elnök: Dr. Koncz Pál Honlap cím: www.pestmegyeibekelteto.hu; www.panaszrendezes.hu E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu |
Pest vármegye |
- Tulajdonjog fenntartása
A teljes összeg kifizetéséig az áruk a vállalkozás tulajdonát képezik.
- Fényképjogok
A fényképjogok kizárólagos tulajdonosa a Klimó Hajnalka ev. Tilos az előzetes írásos jóváhagyás nélküli felhasználás.
Elállás
Klimó Hajnalka ev
3000- Hatvan
Rózsa utca 33.
Alulírott/ak* kijelentem/kijelentjük*, hogy gyakorlom/gyakoroljuk* elállási jogomat/jogunkat*
az alábbi termék/ek* adásvételére:
az alábbi szolgáltatás* nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
szerződéskötés időpontja*/átvétel időpontja*: A fogyasztó(k) neve:
Rendelésszám:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):
Bankszámlaszám, melyre a visszatérítést kérem: